lørdag den 11. januar 2020

Hvalpetræning med Ibi...

Så kom dagen endelig hvor Ibi skulle igang med hvalpetræning hos DcH Broager, så nu er det slut med køkken træning og løbe rundt herhjemme og se sød ud. I første omgang er det Julie (min fantastiske datter) som træner med Ibi de første 3 gange, ind til mit nye knæ har det lidt bedre, om forhåbentlig 3 uger, så jeg selv kan komme til at træne med Ibi, det ser jeg meget frem til.
Billederne er desværre lidt mørke pga. hvalpetræningen kl. 8.30 hvor det knap var helt lyst endnu, men Julie og Ibi gjorde det rigtig godt, selv om det var piv koldt og en enkelt regnbyge.
Der er tilmeldt 25 hvalpe til træning, så de blev delt op i 3 hold, små hunde - mellem hunde og store hunde med ca. 8 hunde på hver hold og hver deres træner.
KLIK PÅ BILLEDET, SÅ BLIVER DE STØRRE...


Julie og Ibi sidder klar længst ude til højre, en piv kold lørdag morgen.


Så er Julie og Ibi igang...



Her tror jeg, Julie og Ibi er igang med at træne selvkontrol.



Endnu en schapendoes på hvalpeholdet, den bor i Gråsten og er importeret fra Tyskland.

Annette skal lige hen til Julie for at give nogle gode råd.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar