torsdag den 26. december 2013

Hvalpetræning med Grietje.

Efter at jeg havde købt min nye hvalp hos Lene og Jan (Kennel DAN de DOES) fik jeg tilbudt om at komme op til noget hvalpetræning med Grietje og det tilbud kunne jeg bestemt ikke sige nej til, selv om vi kun blev 2 hvalpe på holdet, Jan med GetUp og jeg med Grietje, for den 3 hvalp (Gaya Munte) var flyttet til Sjælland, ØV. Men selv om vi kun var 2 til hvalpetræning, fik jeg rigtig mange gode ting med hjem, i løbet af de 6 trænings lektioner vi havde, som jeg kan træne videre med sammen med Grietje.

Lidt instruktioner fra Lene inden vi starter.
 

Prøver at få Grietje til at sidde.
 
 
                                          Forsøger på at få Grietje til at sætte sine forben op                                                                     .      på baljen.

Det lykkedes.
 
Så skal Grietje lære at bruge sin gode næse, det er svært.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar