onsdag den 14. oktober 2009

Rally prøve i Årslev den.11/10







Søndag den. 11 oktober var Jeg igen til rally prøve med Dundee, denne gang i expert klassen. Jeg havde denne gang taget min kone og min søn Benjamin med, da jeg syntes at min kone havde godt af at komme lidt hjemme fra efter at hun var udsat for en hjerneblødning i juni måned og hun nød også turen i det perfekte vejr som vi havde.



Nå men for at komme tilbage til Dundee så gik han en OK prøve, for det kunne godt have været bedre. Ca halvvejs i prøven blev han lidt ukoncentreret da han skulle forbi hunden der sad på ærespladsen, som sad meget tæt på hvor vi gik og ikke nok med det, så skulle vi forbi denne her hund hele 3 gange i løbet af prøven. Men Dundee var sej og sluttede med 89 point og blev nr. 3 ud af 12 hunde i expert klassen.

1 kommentar:

  1. Han var rigtig god ham Dundee. Vi glæder os til næste gang vi ses :-)
    Pia og Aya

    SvarSlet