søndag den 10. december 2017

Lokal schapendoes gåtur....

Lørdag d. 9 december skrev Cornelia Knutzen til mig på fb, om jeg havde lyst til at gå en tur i Gråsten hundeskov med vores schapendoeser om søndagen og selvfølgelig havde jeg da det og inden jeg så mig om, så havde Cornelia samlet en lille flok schapendoes ejer til vores lille gåtur både fra Danmark og Tyskland, ialt 7 to benede og 7 fire benede og jeg skal da lige love for at det blev til en rigtig hyggelig tur.



Esther Tjørnelund fører an ind i hundeskoven..

Grietje tager lige det store overblik....


Grietje er i tvivl om Cornelia har godbidder i lommen, men det kunne nu godt se sådan ud..

Ramses skælder ud fordi Kim klapper en anden schapendoes...
 
Den er god nok, Cornelia har godbidder...
                                      

Juhuuuuu! et vandhul....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar