tirsdag den 26. april 2011

Årspokaler fra schapendoes klubben.

                                                       

Den 10 april 2011 blev der uddelt årspokaler i schapendoes klubben i forbindelse med den årlige generalforsamling og min savnede hund (Dundee) havde været så dygtig i løbet af 2010, at han fik tildelt hele to pokaler, en for bedste schapendoes i rally-ekspertklassen og en fordi han var blevet rally champion, Jeg var ikke selv med til generalforsamlingen for at modtage Dundee,s pokaler, for det havde Jeg bestemt ikke lyst til, efter at Jeg lige havde mistet min gode ven (Dundee). Jeg var så heldig at Solveig gerne ville tage dem med hjem til mig, men lige nu er glæden ved at have dem stående ikke ret stor, men hold da op hvor var Jeg stolt af min Dundeehund og han vil altid være meget meget savnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar