fredag den 1. maj 2009

Rally-prøve øvet klasse







Så kom dagen hvor Dundee skulle op til prøve i øvet klasse, den. 22-03-09 i Odense. Jeg fik pakket bilen tidligt om morgenen og så afsted, for Jeg skulle også lige hente Pia (min AG-træner) og hendes to hunde (Aya og Woogi) for de skulle også med til Rally. Da vi ankom til Odense havde Jeg fået en del nerver på og da vi endelig skulle op til prøve var den hel gal, Dundee var lidt stresset ved de 3 første øvelser, men Jeg fik da heldigvis styr på ham og fik 89 point ud af 100 mulige. Pia, Aya og Woogi klarede sig også rigtig godt, så det var to tilfredse hunde ejer der sidst på eftermiddagen igen kørte hjem mod det sønderjyske



1 kommentar:

  1. Vi kørte næsten med armene oppe i loftet :-) Vi havde en rigtig god og hyggelig dag :-)
    Pia, aya og Woogi

    SvarSlet